اولین چیزی که با شنیدن نام درونمایه به ذهن خطور میکند به بردباری زیاد تولید محتوا است. و نخستین عبارتی که بعد از شنیدن تولید درونمایه در ذهن ما نقش میبندد تولید محتوا از گونه متن و نوشته است. آیا واقعاً همینگونه است و درونمایه صرفاً به تولید و تولید نیز صرفاً به محتوای متنی ختم میشود؟
در استجابت به سؤال اول باید گفت که قطعا اینطور نیست و رهنمود میکنیم پیش از مطالعه این بخش، راندآپ بخش راهبرد درونمایه را ملاحظه بفرمایید و سپس این مطلب را پیوستگی دهید؛ زیرا ممکن است به این نتیجه برسید که در استراتژی محتوای شما نیازی به تولید توسط خودتان نیست و میتوانید با برونسپاری، استراتژی خود را پیادهسازی کنید. پس فرآوری محتوا همه چیز نیست و حتی ممکن است در استراتژی محتوا هستی نداشته باشد. ولی اگر وجود داشت چه؟ اگر پیمان باشد خودتان فرآوری محتوا کنید چه؟ در پیوستگی این مطلب از پیش درآمد درباره اهمیت تولید محتوا، سپس گونه ها قالبها و فرمتهای درونمایه و در پایان دستورالعملی برای تولید درونمایه را خواهید یافت. که در فلوچارت روبرو این مراحل به چهره چکیده آورده شدهاست.
در ابتدا مطلب ذیل سوخت کافی را برای مطالعه و پیشروی در گذرگاه پرپیچ محتوا در گزین کردن شما خواهد داد:
عجیب ترین بهترین کمیاب ترین مدل های پلی استیشن 4
احتمال معرفی هواوی nova 6 SE بههمراه نوا 6 طی هفته آینده
بهترین دوربین گوشیهای ۲۰۱۹ از نگاه DxOMark
آمازون از Echo Show با نمایشگر 7 اینچی رسماً پرده برداشت
حذف افزونه آواست از مرورگر موزیلا و اپرا به دلیل جاسوسی از کاربران
سخنگوی دولت: برنامهای برای قطع اینترنت وجود ندارد؛ شبکه ملی برای زمان تحریم است