مرحله اول: برپایی حساب کاربری و انتشار محصولات و محتوای مرتبط

اول باید یه پیج یا یه حساب کاربری داخل هر شبکه اجتماعی که می‌خوای اون‌جا فروش داشته باشی بسازی.

هیچ فرقی نمی‌کنه داخل کدوم رسانه می‌خوای کار و جنبش بکنی، مبنای کار همشون داخل فروش فیزیکی یکیه.

بعد از اینکه حساب کاربریتو ساختی و متن بیو درست براش نوشتی و عکس پروفایل و یوزرنیم متناسب با برند خودت رو آپلود کردی باید آغاز کنی به پست کردن محتوا.

این درونمایه می‌تونه عکس محصولاتت باشه، عکس از پشت صحنه کارت باشه، ویدئو توضیح عملکرد محصولات باشه و هر چیز دیگه‌ای که به مخاطب اطلاعات راجع به فرآورده و گوشه ها-کناره ها اون بده لغایت قدرت تصمیم‌گیری اون رو بالا ببره. داخل این مسیر کوشش کن انواع محتواهایی که اجراش در توانت هست رو امتحان بکنی الی بتونی بفهمی کدومش بهتر پاسخ می‌ده، فعلا به کیفیت فکر نکن، به کمیت اندیشه کن!

دقت داشته باش اگه توی اینستاگرام داری پست منتشر می‌کنی حتما کپشن بنویس. نوشتن متن پایین عکس یا ویدئو دقیقا دستور توضیحات فروشنده تو سیستم حضور فیزیکی رو داره.

ببینم مشتری میاد داخل مغازت، درون جنسو میذاری جلوش بعد نگاش می‌کنی؟ یا شروع می‌کنی باهاش گپ زدن، خوش‌و‌بش کردن و توضیح دادن در ارتباط با جنسی که می‌خواد بخره.

اگه بری درون یه مغازه برا خرید بعد فروشنده یک کلام بهت روشنگری نده باهات حرف نزنه ازش خرید می‌کنی؟

 

توضیحات کامل. بازاریابی درونمایه در یک کلام می‌شه همینی که الان گفتیم. یعنی این‌که به مخاطبت اطلاعات کافی بدی الی آسان بتونه برای خریدش تصمیم‌گیری کنه. هر چقدر درون این ارئه اطلاعات صادق‌تر باشی مشتری اغلب بهت اعتماد می‌کنه و امکان ایجاد یه رابطه بلند مدت بیشتر می‌شه.

کاری که تو این مرحه باید انجام بشه اینه که تو یه بازه زمانی دست کم یک‌ماهه حداقل معاش یک پست بصورت کامل با تمام توضیحات شدنی منتشر بشه.

کنار انتشار محتواهای فید اینستاگرام نباید از استوری غافل بشیم. استوری گرد از اونجاهاییه که به جریان برپایی رابطه خودمانی و اعتمادسازی خیلی کمک می‌کنه.

پس داخل مرحله نخست یه بازه زمانی در نظر می‌گیریم و تو این بازه شروع می‌کنیم به فرآوری و انتشار پیوسته محتوای باارزش و مرتبط.

حتما این سوال برات قبل اومده که چه‌جوری فالوورامو بالا ببرم؟

فعلا تا این‌جا با فالوورا کاری نداریم. تنها اگه بازپسین آغاز کردی و فالوورات صفره می‌تونی ۱کا فالوور فیک بزنی.

البته اگه ذیل پستا هشتگ بزنی یا از راهبرد ۱٫۸۰دلاری کاربرد کنی فالوورات هم داخل این بازه ۳ماهه بالا می‌ره. ولی توصیه جدی من داخل این دوره اینه که تمام تمرکزت رو بذاری روی تولید محتوای باارزش. فعلا وقت فالوور گرفتن نیست!

اگه احیانا نتونستی نا بیاری و دیدی نظرات دیگران داره از بین میبردت و رفتی به سمت افزایش فالوور غیر ارگانیک اینو مدنظر داشته باش که چه بسا اکنون برات اتفاق ناخوشایندی نیفته ولی مطمئنا تو بلندمدت آفت می‌بینی.

مرحله دوم: آگاه سازی ملت از محصولات

الان یک‌ ماه یا دوماه یا سه ماه گذتشه و هر روز داری محتوا بیرون میدی. اگه هر روز پست نمیذاری بجاش حتما حتما هر روز بین ۲ تا ۵ استوری رو داری منتشر می‌کنی.

حالا وقتشه بقیه رو از محصولاتت آگاه کنی. برای آگاه کردنشون می‌تونی تو پیج‌های تبلیغاتی تبلیغات کنی. یعنی بهشون پول بدی تا پست‌های تورو داخل پیجشون منتشر کنن. اینم راه خوبیه ولی کاری که من درون این استراتژی رهنمود می‌کنم از تبلیغات صرف تو پیجهای تبلیغاتی بیشتر جواب می‌ده.

باید بری سراغ اینفلوئنسر مارکتینگ. مزیت این مدل مستحضر سازی نسبت به تبلیغات پولی اینه که شما پول هزینه نمی‌کنی و به تبع اون هزینه‌های تبلیغاتت خیلی میاد پایین. ضمن این‌که اثرگذاریش هم بیشتر می‌شه.

برای این‌کار باید کسان و اشخاصی رو پیدا کنی که دست کم فالووراشون بیشتر از ۵کا باشه و نرخ ستیز مخاطبانشون با اون‌ها خوب باشه. مخاطباشون خوب لایک و کامنت کنن.

یه هشتگ پیوسته با کارِت رو جستجو می‌کنی و دنبال اشخاص می‌گردی. وقتی یکیشون رو پیدا کردی از راه اون و پیشنهادهای مشابهی که اپلیکیشن بهت می‌ده می‌تونی افراد پیوسته رو هم خیلی راحت پیدا کنی.

به این کسان تاثیرگذار که فالوورای احسان دارن دایرکت می‌دی و ازشون می‌پرسی تبلیغات دارن یا نه، یا اگه می‌دونی تبلیغات می‌کنن ازشون تعرفه می‌گیری. بعد نسبت به اون قیمت، یگانه از جنساتو براشون می‌فرستی و ازشون می‌خوای اونو داخل پیجشون یا داخل استوری به کاربراشون معرفی کنن. به هر روشی که خودشون می‌دونن بهتر جواب می‌ده.

این‌کار هر روز باید اتمام بشه. هر چی بیشتر بتونی خودت رو جاهای مختلف از راه اینفلوئنسرها به مردم بشناسونی شانس فروشت بیشتر می‌شه.

فقط چند تا نکته رو باید مدنظر داشته باشی…

بازار اینفلوئنسرها خیلی خیلی بی‌درو‌پیکره و اصلا نرخ مقاوم یا شرایط مشخصی نداره. یعنی باید با تک‌تک افرادی که می‌خوای براشون جنس بفرستی گفتگو کنی.

شاید این برات سوال بشه که من تا اکنون این‌کارو سپریدن ندادم. چجوری باهاشون وابستگی بگیرم؟

تنها جواب این سوال تمرین، تمرین و تمرینه. هیچ گذرگاه میونبری نداره. باید انقد باهاشون کار کنی لغایت دستت بیاد کدوم پیجا بهتر برات جواب می‌ده.

یه چیزیم که خیلی می‌تونه تاثیرگذار باشه دیکته نکردن افزایش فروش در اینستاگرامنوع تبلیغ کردن به اینفلوئنسرهاست. هرچی بیشتر آزادشون بذاری بهتر می‌تونی نتیجه بگیری. هر چی بیشتر با لحن و مدل خودشون شما رو به فالووراشون شناسایی کنن مخاطباشون بهتر محصولات شما رو قبول می‌کنن. یعنی یه‌جوری نباشه که همون اول بگن ای بابا بازم تبلیغات!

تا این‌جا اگه درست جلو اومده باشی فروش محصولاتت آغاز می‌شه.

تو اکثر موارد انقد فروش بالا می‌ره که درون ارسال و پشتیبانی کم میاری.

البته ناگفته مثال اگه محتوای پیجت خوب باشه کنار افزایش فروش فالوورات هم بصورت کاملا هدفمند و ارگانیک بسیار می‌شن. تا جایی که بعد از مدتی نیازت به تبلیغات خیلی کم می‌شه.


akhbar tecnolozhy9 رو ,داخل ,اگه ,کنی ,یه ,تو ,هر روز ,اینه که ,بیشتر می‌شه ,جواب می‌ده ,داخل اینمنبع

عجیب ترین بهترین کمیاب ترین مدل های پلی استیشن 4

احتمال معرفی هواوی nova 6 SE به‌همراه نوا 6 طی هفته آینده

بهترین دوربین گوشی‌های ۲۰۱۹ از نگاه DxOMark

آمازون از Echo Show با نمایشگر 7 اینچی رسماً پرده برداشت

حذف افزونه آواست از مرورگر موزیلا و اپرا به دلیل جاسوسی از کاربران

سخنگوی دولت: برنامه‌ای برای قطع اینترنت وجود ندارد؛ شبکه ملی برای زمان تحریم است

ابداع گجتی که سرویس بهداشتی را هوشمند می‌کند!

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

خرید و فروش انواع ترازوی محک زاگرس چت|چت روم زاگرس|چت زاگرس|چت|چت روم تعمیرات گوشي هاي هوشمند بازاریابی اینترنتی instagram اوزیل موزیک مدیر پیامک لونه خرید اینترنتی انواع ترازو شراره